ДОКУМЕНТАЦІЯ


                  Нетішинський професійний ліцей



                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Програма
вокального гуртка





УПОРЯДНИК: Нанушян Д.М.
                          керівник гуртка





м. Нетішин

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА


Естрадне мистецтво належить до найбільш масових, доступних і популярних. Особливу зацікавленість молодіжної глядацької аудиторії викли­кають виступи так званих шоу-гуртів, які демонструють синтез вокально­го та хореографічного мистецтва. Вони бувають різножанровими, але майже усі захоплюють своїх слухачів і глядачів ефектом інтерактивності.
Програма роботи колективу естрадної пісні є надзвичайно актуаль­ною, оскільки сучасна естрадна пісня стала найпопулярнішим музичним жанром. Під час занять у колективі діти отримують необхідні знання у га­лу зі сві то вої та ук ра їн ської куль ту ри, ак тор ські на вич ки та на вич ки вільного спілкування з аудиторією, уміння досконало володіти голосовим апаратом.
Метою програми є формування компетентностей особистості засо­бами естрадної пісні.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
1.   Пізнавальної, що забезпечує ознайомлення з кращими зразками світової музичної культури; оволодіння музично-теоретичними знаннями.
2.  Практичної, що сприяє формуванню навичок естрадного вокалу.
3.  Творчої, що забезпечує підвищення майстерності використання ос­новних якостей співочого голосу; формування музично-естетичного смаку та розширення загального світогляду, виховання гармонійно розвиненої особистості; пошуку нових підходів до колективної імпровізації.
4.  Соціальної, що сприяє вихованню громадянської свідомості, націо­нальної гідності через виконання кращих творів вітчизняної музики; формуванню навиків професійної взаємодії в колективі, прагненню до створення комфортного, доброзичливого клімату.
До колективу приймають­ся усі бажаючі учні. При зарахуванні до гуртка у них перевіряються музичний слух, голос, відчуття ритму, музична пам'ять, грудний і головний регістри.
Специфіка роботи гуртка передбачає теоретичне ознайомлення вихо­ванців з основними музичними та вокальними знаннями, практичну роботу зі створення художнього образу, основ сценічного руху.
Робота колективу здій­снюється за принципами інтеграції загальної середньої та позашкільної ос­віти, здійснення міжпредметних зв'язків.
Завданням керівника є навчання правильному співу у всьому його комплексі: звукоутворення, ведення звуку, дихання, дикція. Під час роботи над чистотою інтонування одночасно слід вчити легкості, дзвінкості та звукочастотному вібрато, натуральності звучання голосу. Слід розкрива­ти творчу індивідуальність виконавця, прищеплювати культуру співу, оберігати дітей і підлітків від манірності й наслідування чи дублювання майстрів естради.
Вокальна робота повинна проводитися на доступному музичному матеріалі. При роботі над вокалом під музичний супровід необхідно урів­новажувати звучність. При цьому спів без мікрофону або зовсім недопус­тимий, або допустимий при малій гучності фонограми, інакше можливе форсування голосу виконавця. Неправильне вокальне виховання, недо­тримання гігієни співочого голосу шкідливо впливає на стан голосового апарата та естетичний розвиток як виконавців, так і слухачів. Увесь процес постановки та зміцнення голосу, вирівнювання регістрів має бути надзви­чайно обережним і поступовим. Керівник гуртка має бути добре обізнаним з анатомією і фізіологією дихального та голосового апарата людини.
Пісня — не тільки музично-вокальний твір, але й літературний. Тому вихованці мають знати будову пісні, як літературного твору, як сфери емо­ційного життя людини, уміти емоційно переводити зміст тексту пісні у відповідні форми виразності.
Оскільки естрадний жанр вимагає видовищності, особливе значення має робота над сценічним оформленням репертуару. При цьому використовується все для найповнішого розкриття художнього образу : пластика (танець або його елементи), світло, театралізована дія тощо. Сценічним оформленням номерів найкраще займатися після засвоєння музично-во­кального матеріалу.
Слід домагатися свободи та невимушеності музично-рухових вправ. Окрім ритміки, необхідно проводити заняття з вивчення елементів сценіч­ної дії у різних вправах, іграх. Основне завдання — розвиток, вольових якостей, уяви, творчої ініціативи, емоційної чут­ливості художньої вигадки.
Важливе значення у сприйнятті виконавця глядачами має його зовнішній вигляд, а тому гуртківці мають знати історію розвитку костюму, зокрема, сценічного, відмінність його від побутового та святкового. Слід ознайомити їх з декоративною косметикою, пояснити поняття «імідж співака».
Для успішної діяльності колективу дуже важливою є самостійна робо­та вихованців, свідома, наполеглива, копітка праця. Діти повинні знайомитися з вітчизняною та зарубіжною класичною музикою, історичним розвитком естради, джазом, масовою піснею, творчістю композиторів, поетів-піснярів і виконавців. Слід організовувати регулярні відвідування концертів з наступним обговоренням.
Вибір репертуару для колективу естрадної пісні — одне з головних завдань керівника, адже правильно підібраний репертуар сприятиме творчому зростанню колективу, визначить його творче обличчя, дозволить вірно розв'язувати виховні завдання. Репертуар повинен бути художньо якісним, сучасним, відповідати віковим особливостям виконавців, загальнолюдським морально-естетичним цінностям. Музичні стилі, манери та стилі виконання пісень повинні відповідати сюжету творів, індивідуальності гуртківців, їхнім вокальним та акторським здібностям, бути сучасними та модними. Створюючи репертуар, слід керуватися наступними принципа­ми: художньою цінністю, виховним значенням, доступністю музичного та літературного тексту, різноманітністю жанрової й музичної стилістики, мелодійністю, цікавістю, романтичністю, відповідністю віку виконавців, ритмічністю та рухливістю, логікою компоновки концертної програми або сольного виступу окремого виконавця.
Для естетичного виховання гуртківців, розширення їхнього світогляду велике значення мають зустрічі з композиторами, професійними музикан­тами та виконавцями, відвідування концертів, участь у різноманітних фестивалях і конкурсах.
Програма є орієнтовною.
Керівник колективу може вносити зміни і доповнення у її зміст, плануючи  свою роботу з урахуванням стану матеріально-технічної бази закладу,  інтересів вихованців тощо.
Розподіл годин за темами теж є орієнтовним. Керівник враховуючи підготовку вихованців, може внести корективи до програми та визначити кількість годин, необхідних для засвоєння відповідної теми.

Програма даного гуртка є адаптованою та створена на основі програми для позашкільних закладів, рекомендованої Міністерством освіти України «Програма естрадного колективу»: Художньо-естетичний напрям О. В. Биковська, О. О. Волкова та ін.


Навчально-тематичний  план


№ п\п
Теми занять
Кількість годин
Теорія
Практика
Разом
1.        
Вступне заняття



2.        
Пісня – музично-літературний твір



3.        
Пісня – вокальний твір:
-         - мистецтво співу;
-         - співоче звукоутворення;
- оволодіння виконавськими навичками;



4.        
Сценічний образ



5.        
Екскурсії, концерти, свята, концертна діяльність



6.        
Підсумкове заняття




Всього





Зміст програми

1. Вступне заняття

Ознайомлення з темами занять, їхнім розкладом і формами прове­дення.
Правила поведінки в колективі.
Організаційні питання.
Естрада, як один із основних видів музичного виконавства.

2. Пісня музично-літературний твір

Динамічність. Тривалість. Тембр. Обертони. Музичний слух. Відчуття ритму. Музична пам'ять. Емоційність музики.
Механізм звукоутворення у природі. Біологія звуку: діафрагма, легені, трахеї, бронхи, ребра, м'язи, гортань, голосові щілини.
Друга сигнальна система. Артикуляційний апарат (гортань, рот, губи, зуби, язик, щелепи, верхнє та нижнє піднебіння ).
Уявлення про характер музичного твору.
Засоби музичної виразності, як чинники створення музичного образу: мелодія, гармонія, фактура, ритм, динаміка, темп, тембр.
Уявлення про тривалість, такт, музичні розміри (2/4, 3/4, 4/4 ). Різні ви­ди синкоп. Особливості танцювальних ритмів.
Мотив. Фраза. Цезура. Речення. Каденція.
Будова твору: вступ, викладення теми, розвиток, кульмінація, реприза, кода. Види кульмінацій та їхнє значення.
Практична робота. Аналіз музичних творів з точки зору засобів музичної виразності, мелодійної лі­нії, форм та створення художнього образу в цілому.
Ритміка вірша. Акцентуація.
Зміст і форма. Цезура.
Дикція та основні правила орфоепії: вимова приголосних і голосних, вимова приголосних у середині, на початку і в кінці слова, вірний наголос у словах, правила логіки мови. Характер співочої дикції залежно від характеру музики та змісту твору. Емоційність.
Співак не дійова особа твору, а розповідач.

Практична робота:
  робота над скоромовками;
  робота з кульковим наповнювачем ротової порожнини;
  чітке читання тексту повільно з подальшим прискоренням до темпу ско ро мо вок;
  спроби віршування.

3. Пісня вокальний твір

З.1. Мистецтво співу

Ознайомлення гуртківців з основами вокального естрадного мистецтва, ос­новними співочими навичками, гігієною та збереженням голосу.
Голосовий інструмент: бас, баритон, тенор, контральто, меццо-сопра­но та сопрано.
Голосові регістри.
Співочі установки. Положення тулуба, рук, ніг, голови, шиї під час академічного та естрадного співу.
Драматичне направлення, емоційність.
Мистецтво співу мистецтво дихання. Співвідношення вдиху та ви­диху залежно від характеру музики, довжини музичної фрази. Атака звуку: тверда (жорстка), м'яка та придихальна. Мобілізація всього артикуляцій­ного апарата.

Практична робота:

  оволодіння навичками нижньореберного дихання;
  вправи на дихання на одному звуці з поступовим збільшенням його тривалості та інші вправи;
  оволодіння навичками твердої та м'якої атаки голосу.

3.2.           Співоче звукоутворення

Вивчення механізму співочого звукоутворення.
Опора та співочі відчуття.
Вироблення співочого звукочастотного вібрато.
Спів окремих звуків, сталих ступенів, звукоряду тощо.
Знайомство з веденням звуку: legato та non legato.

Практична робота:
роль артикуляційного апарата у вокалізації та округленні голосних. Вирівнювання голосних при співі вправ на «і - є - а - о - у» в поєднанні з різними приголосними, а також вирівнювання та округлення їх у конкрет­них во каль них тво рах;
  робота над розширенням динамічного діапазону;
  робота над розширенням звуковисотного діапазону;
  робота над якістю звуку.

3.3.           Оволодіння виконавськими навичками

Послідовність оволодіння виконавськими навичками:
а) ознайомлення з вокальною партією (програвання або сольфеджу­вання) та її спів за вербальним і музичним текстами;
б) аналіз і корекція дихання, вступів, фразування; позначення момен­тів вступів і взяття дихання у нотному та літературному текстах;
в)   спів у русі;
г)   процес вживання в художній образ, координація дій. Слуховий кон­троль. Виховання свідомого ставлення до співу. Розвиток вокального слуху. Звуковий баланс між виконавцем вокальної партії та акомпанементом.

Практична робота:
  спів нефорсованим голосом на зручних позиціях;
  спів нефорсованим голосом на незручних позиціях;
  знайомство з елементами джазового співу. Виконання вправ і фраг­ментів творів із використанням різних вокальних прийомів.

5. Сценічний образ

Особливості сценічної уяви. Сценічна дія як дія в певних умовах. Сце­нічна умовність як художня вигадка. Цілеспрямованість, доцільність, логі­ка та послідовність, достовірність, оригінальність — найважливіші ознаки сценічної дії.
Художній образ і його реалізація.
Зовнішній вигляд виконавця.

Історія розвитку костюма і, зокрема, сценічного. Відмінність сценічно­го костюма від побутового та святкового. Дизайн костюма.
Декоративна косметика.
Технічні засоби. Мікрофони: вугільні, динамічні, конденсаторні. Ра- діомікрофони. Підсилювачі. Обробка звуку та, зокрема, голосу. Світло й колір на сцені. Світло-ефекти. Аналогові та цифрові носії звуко­вої інформації.

Практична робота:
  вправи на пластику рук, ніг. Постановка ходи та постави;
   вправи на вокально-рухову координацію. Підпорядкування руху характеру музики й тексту;
  робота з мікрофоном. Робота зі звукопідсилювальною апаратурою.
участь у концертах, оглядах, конкурсах, фестивалях і зйомках теле­бачення.

6. Екскурсії, конкурси, змагання, свята

Участь вихованців у проведенні музичних конкурсів і фестивалів, му­зичних ігор і вікторин, екскурсій.
Проведення благодійних виступів для соціально-незахищених верств населення.
Святкування Дня знань, Дня вчителя, Нового року, Різдвяних свят, Дня музики, Днів іменинника тощо.
Відвідування театрів і перегляд естрадних концертних програм.
Зустрічі з естрадними композиторами та виконавцями.

7. Підсумкове заняття

Звітний концерт колективу.


Вихованці повинні знати:
  будову пісні як музично-вокального та літературного твору;
  основи вокального естрадного мистецтва;

Вихованці повинні вміти:
  орієнтуватися у сфері сучасної музики;
  відрізняти високохудожні твори від низькопробних;
  володіти навичками естрадного;
    виконувати вправи та фрагменти творів із використанням різних вокальних прийомів;
   добре розуміти характер творів, які виконуються, передавати їхній зміст і емоційний настрій слухачам;
  поводити себе на сцені невимушено та впевнено;
  користуватися звукопідсилювальною апаратурою та мікрофонами.


ДЛЯ КОЛЕКТИВУ ЕСТРАДНОЇ ПІСНІ


Основне обладнання
Кількість, шт.
Музичні інструменти та апаратура
Акустична система
2
Камертон
1
Магнітофон
1
Метроном
1
Мікрофон шнурковий
2
Міні-диски, SD-диски
По необхідності
Мікшерний пульт
1
Монітор
2
Підсилювач
1
Радіомікрофон
2
Синтезатор
1
Стійка для мікрофона
2
Фортепіано
1


БІБЛІОГРАФІЯ


1.  Брылин Б. А. Вокально-инструментальные ансамбли школьников. — М.: Просвещение, 1990.
2.  Булучевский Ю., Фомин В. Краткий музыкальный словарь для уча­щихся. — М.: Музыка, 1986.
3. Зильберквит М. Мир музыки. — М.: Детская литература, 1988.
4.  Злочевський П. Оформлення театральних і концертних вистав у шко­лах та позашкільних установах. К.: 1993.
5. Киреева Е. В. История костюма. М.: Просвещение, 1976.
6. Кленов А. Там, где музыка живет. — М.: Педагогика, 1985.
7. Кон И. С. Психология ранней юности. — М.: Просвещение, 1989.
8. Конников А. Мир эстрады. — М.: Искусство. 1980.
9.  Кравченко А. Секреты бельканто. Книга для начинающих певцов. — Симферополь, 1993.
10.Левашова Г. Музыка и музыканты. — М.: Педагогика, 1969.
11. Литературный энциклопедический словарь / Под общей редакцией Ко­жевникова В. М., Николаева П. А. — М.: Советская энциклопедия, 1987.
12.Михайловская Н. Путь к русскому слову. — М.: Наука, 1986.
13. Откупщиков Ю. К истокам слова. — М.: Просвещение, 1986.
14. Поп-музыка, взгляды и мнения. —Л.: Советский композитор, 1977.
15.  Популярная медицинская энциклопедия / Под общей редакцией Пет­ровского Б. В. — М.: Советская энциклопедия, 1979.
16. Програма роботи вокально- інструментальних ансамблів. — К.: МОН України, 1991.
17. Смолка Карл. Правила хорошего тона. — М.: Прогресс, 1980.
18. Скороходов Г. Звезды советской эстрады. — М.: Советский компози­тор, 1986.
19. Фельзенштейн В. О музыкальном театре / Перевод с немецкого. — М.: Радуга, 1984.
20.  Формування музичного мислення школярів. Методичні рекомендації. Укладач Демчишин М. С. — К.: МОН України, Інститут системних досліджень освіти, 1994.
21.   Шацкая В. Музыкально-эстетическое воспитание детей и юно­шества. — М.: Педагогика, 1975.
22. Энциклопедический словарь юного зрителя. — М.: Педагогика, 1989.
Энциклопедический словарь юного литературоведа. — М.: Педагоги­ка, 1988.




                                                                                                  Затверджую
                                                                                          _______________
                                                                                                 Т.в.о директора НПЛ
                                                                                           Тетяна Максимчук



ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ

Керівника гуртка НПЛ
Цибульської Д.М.
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 12.03.2020 по 22.05.2020


п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітка

1



12.03.
2020
Четвер
1. Ознайомлення з новиминормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

2. Складання індивідуального плану роботи під час карантину


3. Опрацювання фахової літератури.



15.00 – 16.00





16.00 – 17.00



17.00 – 18.00

















2

13.03.
2020
П’ятниця

1. Робота з методистом:
Консультації з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Facebook.

2. Відбір веб-сервісів для дистанційногонавчання.

3. Підготовка матеріалів з предмету  для проведення занять гуртка


9.00 – 10.30




10.30 – 11.30


11.30 – 13.00





3

16.03.
2020
Понеділок

1. Робота з методистом:
· Обговорення результатів впровадження дистанційного навчання в навчальний процес.
· Обговорення зауважень та пропозицій.

2. Створеняя закритих груп у мережах для вивчення матеріалу.

3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.



9.00 – 9.30





9.30 – 11.00


11.00 – 12.00









4




17.03.
2020
Вівторок
1. Робота з документацією

2. Здійснення зворотнього зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу вокальної групи в телефонному та онлайн-режимі.

3. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок»

9.00 – 9.30

9.30 – 10.30



10.30 – 12.00






5



18.03.
2020
Середа
1. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян» Відбір веб-сервісів для дистанційногонавчання.


2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету у  Viber  та Facebook.

3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями мережах .
9.00 – 10.00







10.00 – 11.00


11.00 – 12.00














6


19.03.
2020
Четвер
1. Робота з документацією
- ознайомлення з можливістю переходу на дистанційну роботу;
- ознайомлення з наказом про переведення на дистанційну форму роботи;

2. Самоосвіта:
участь у вебінарі на Facebook-сторінці МОН, щодо організації дистанційного навчання.
обговорення вебінару з колегами.
 
13.00 – 14.00





14.00 – 16.00



16.00 – 17.00
















7
20.03.
2020
П’ятниця
1. Робота з документацією.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення можливості організації дистанційного навчання на порталі «E-schools»
Опанування роботи на порталі «E-schools»

9.00 – 10.00

10.00 – 12.00






8
23.03.
2020
Понеділок
1. Робота з методистом:
Консультації з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі  на платформі Blogger.

2. Самоосвіта:
«Спадок» – цикл фолк-роликів, присвячених українській культурі
                  Підготовка і розміщення матеріалів.

3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями в соціальних мережах .
9.00 – 10.00




10.00 – 11.30





11:30 – 13:00
















9

24.03.
2020
Вівторок
1. Робота з  документацією.

2. Самоосвіта:
Участь у вебінарі на сайті «Наурок» (https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true)
 

14.00 – 15.00



15.00 – 17.00


















10
25.03
2020
Середа
1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему: Українська народна музика на порталі «BLOGGER» та Google диск

2. Самоосвіта:
Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять
14.00 –15.00



15.00 – 17.00







11
26.03.
2020
Четвер
1. Робота з  документацією

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів на освітній платформі «BLOGGER» та Google диск. Тест на тему Українська народна музика.

3. Збір виконаних завдань учнів  та первірка знань.

13.00 – 13.30


13.30 – 14.30



14.30 – 16.00









12
27.03
2020
П’ятниця
1. Робота з документацією.

2. Дозбір виконаних завдань учнів  та перевірка.

3. Самоосвіта:
Тема «Індивідуальний підхід до вихованців гуртка»

9.00 – 9.30

9.30 – 10.00


10.00 – 12.00



13
30.03 2020
Понеділок  
1. Робота з  документацією.

2. Оновлення інформації у своєму Блозі.

3. Самоосвіта:
Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
Онлайн-тести для дистанційної роботи

13.30 – 14.00

14.00 -15.30

15.30 – 17.30

14
31.03 2020
Вівторок
1. Робота з  документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему: ПОП музика на порталі «BLOGGER» та Google диск.

3. Індивідуальна робота з учнями

14.00 – 15.00

15.00 – 16.30



16.30 – 17.00

15
01.04 2020
Середа
1. Робота з  документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів на освітній платформі «BLOGGER» та Google диск. Тест на тему ПОП музика.

3. Збір виконаних завдань учнів  та первірка знань

4. Самоосвіта:
робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»

перегляд освітнього серіалу«Карантин: онлайн сервіси для вчителів» на платформі https://osvita.diia.gov.ua/,
14.00 – 15.30

15.30 – 16.30




16.30 – 17.00


17.00 – 18.00

16
02.04 2020
Четвер
1. Робота з документацією.

2. Дозбір виконаних завдань учнів  та перевірка.

3. Самоосвіта:
 -  Верхній мікст , як розвиток головного резонатора естрадних вокалістів.
  
Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах


15.30 – 16.30

16.30 – 17.00



17.00 – 18.00



18.00 – 19.30

17
03.04 2020
П`ятниця 
1. Робота з  документацією.

2. Оновлення інформації в Блогері.

3. Індивідуальна робота з учнями

4. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему: Вокальна музика на порталі «BLOGGER» та Google диск.

14.00 – 14.30

14.30 – 15.00

15.00 – 16.00



16.00 – 17.00

18
6.04.2020
Понеділок
1. Робота з  документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів на освітній платформі «BLOGGER» та Google диск. Тест на тему Вокальна музика.

3. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом вивчення можливості організації дистанційного навчання на порталі «На Урок»

14.00 – 14.30

14.30 – 15.00




15.00 – 17.00




19
7.04.2020
Вівторок
1. Робота з документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на доопрацювання теми Вокальна музика: Світ вокальної музики на порталі «BLOGGER» та Google диск

3. Перевірка домашнього завдання та індивідуальна робота.


14.00 – 14.30

14.30 – 16.00





16.00 – 17.00



20
8.04.2020
Середа
1. Робота з  документацією, методична робота.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів на освітній платформі «BLOGGER» та Google диск. Презентація на тему Види музичних колективів.

3. Самоосвіта:
Робота над диханням у класі сольного співу.

14.00 – 14.30


14.30 – 16.00





16.00 – 18.00

21
9.04.2020
Четвер
1. Робота з  документацією.

2. Оновлення інформації в Блогері.

3. Індивідуальна робота з учнями

4. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів. Тест на тему: Види музичних колективів  на порталі «BLOGGER» та Google диск.

14.00 – 14.30

14.30 – 15.00

15.00 – 16.00



16.00 – 17.00

22
10.04.2020
П`ятниця
1. Збір виконаних завдань учнів  та первірка знань

2. Підготовка та участь у флешмобі #ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ


15.00 – 16.00

16.00 – 18.00

23
13.04.2020
Понеділок
1. Робота з  документацією, методична робота.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів на освітній платформі «BLOGGER» та Google диск. Нова тема Електронна музика та презентація на цю ж тему.

3. Дозбір виконаних завдань учнів  та перевірка.

14.00 – 15.00


15.00 – 16.30





16.30 – 18.00

24
14.04.2020
Вівторок
1. Робота з  документацією, методична робота.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів. Тест на тему: Електронна музика на порталі «BLOGGER» та Google диск.

4. Збір виконаних завдань та перевірка знань.
14.00 – 14.30


14.30 – 15.00

15.00 – 16.00




16.00 – 17.00

25
15.04.2020 Середа
1. Робота з документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему Рок музика на порталі  «BLOGGER» та Google диск

3. Дозбір виконаних завдань учнів  та первірка знань. Доманшє завдання.

14.00 – 15.00

15.00 – 16.00



16.00 – 17.00

26
16.04.2020
Четвер

1. Робота з  документацією, методична робота.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів. Тест на тему: Рок музика на порталі «BLOGGER» та Google диск.

4. Збір виконаних завдань та перевірка знань.

14.00 – 14.30


14.30 – 16.30

16.30 – 17.30




17.30 – 18.00

27
17.04.2020
П`ятниця
1. Підготовка та участь у конкурсі
                 ДИВО-ПИСАНКА

9.00 – 12.00

28
21.04.2020
Вівторок
1. Робота з документацією.

2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему Сучасні вокальні жанри (Естрадна пісня) на порталі  «BLOGGER» та Google диск.
3. Пошук матеріалів та зручних платформ на онлайн конкурс.

14.30 – 15.00

15.00 – 16.30



16.30 – 18.30

29
22.04.2020
Середа
1. Написання пісні на онлайн конкурс, підбір фонограми .
2. Самоосвіта:
участь у вебінарі на Facebook-сторінці МОН, щодо завершення навчального року з т.в.о. МОН України Любомирою Мандзій

14.00 – 16.00

16.00 – 17.00

30
23.04.2020 Четвер
       1.  Методична робота.

2. Підготовка, запис та розміщення   
Конкурсної пісні в доступ  учням (слова та фонограма) на Вайбер.

3. Індивідуальна робота з дітьми.

14.00 – 15.00

15.00 – 17.00




17.00 – 18.00

31
24.04.2020
П`ятниця
1. Робота з  документацією.

2. Оновлення інформації в Блогері.

3. Індивідуальна робота з учнями
Репетиція конкурсної пісні.

14.00 – 15.00

15.00 – 16.00

16.00 – 17.00

32
27.04.2020
Понеділок
1. Робота з  документацією. Методична робота.

2. Оновлення інформації в Блогері.

3. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».

4. Індивідуальна робота з учнями
Репетиція конкурсної пісні.
14.00 – 15.00


15.00 – 16.00

16.00 – 17.00



17.00 – 19.00

33
28.04.2020 Вівторок
1. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок». Пошук та реєстрація на вебінари.

2. Репетиція конкурсної пісні.

3. Індивідуальна робота з учнями. Опанування платформи ZOOM, настройка зв`язку, тощо.
14.00 – 15.00





15.00 – 16.00

16.00 – 18.00

34
29.04.2020
Середа
1. Індивідуальна робота з учнями.
2. Репетиція  в ZOOM.
3. Запис відео, його обробка та висвітлення на інтернет платформах.
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 16.00

35
30.04.2020
Четвер
1. Робота з  документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання.
 Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок». Пошук та реєстрація на вебінари.

15.00 – 16.00

16.00 – 19.00

36
4.05.2020
Понеділок
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. .Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок». Пошук та реєстрація на вебінари.

3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів  на тему Мюзикл на порталі  «BLOGGER» та Google диск.

14.00 – 15.00

15.00 – 16.00



16.00 – 18.00

37
5.05.2020
Вівторок
1. Робота з документацією. Методична робота.
2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету для учнів презентація на тему Мюзикл на порталі  «BLOGGER» та Google диск.

3. Самоосвіта:
Участь у вебінарі на сайті «Наурок»
15.30 – 16.30


16.30 – 18.00




18.00 – 19.30

38
6.05.2020
Середа
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок». Пошук та реєстрація на вебінари.

3. Робота над оновленням Blogger, та інформацією у ньому.

4. Збір виконаних завдань та перевірка знань.

14.00 – 15.00


15.00 – 16.00





16.00 – 17.00


17.00 – 18.00

39
7.05.2020
Четвер
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду YouTube.

3. Робота над оновленням платформи Blogger, та інформацією у ньому.

4. Підготовка матеріалів з предмету для учнів та залучення до прослуховування, перегляду та обговорення Українського театру пісні «Джерела». Розміщення завдань та ссилок на порталі  «BLOGGER» та у Вайбер.

13.00 – 13.30


13.30 – 14.30




14.30 – 16.00


16.00 – 17.00

40
8.05.2020
П'ятниця
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».

3. Підготовка матеріалів з предмету для учнів на тему театр пісні «Джерела». Розміщення завдань та ссилок на порталі  «BLOGGER» та Google диск.

4. Збір виконаних завдань та перевірка знань.

13.00 – 13.30


13.30 – 14.30




14.30 – 16.00




16.00 – 17.00

41
12.05.2020
Вівторок
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».
Перегляд вебінару «Друге дихання в дистанційному навчанні, узагальнення та нові ідеї»

3. Підготовка матеріалів з предмету для учнів на тему  «Кавер». Розміщення завдань та ссилок на порталі  «BLOGGER» та Google диск, Вайбер.

13.00 – 13.30


13.30 – 14.30



 14.30 – 16.00



16.00 – 17.00

42
13.05.2020
Середа
1. Педагогічна рада.

2. Робота з документацією. Методична робота.

3. Збір виконаних завдань та перевірка знань.

10.00 – 12.00

12.00 – 13.00


13.00 – 14.00

43
14.05.2020
Четвер
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Пошук та вибір пісні до дня вишиванки. Розучування.

3. Індивідуальна робота з учнями. Опанування співочої платформи Smule, настройка тощо.
14.00 – 15.00


15.00 – 16.30


16.30 – 18.00



44
15.05.2020
П'ятниця
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Подальше розучування вибраної пісні.

3. Індивідуальна робота з учнями. Нюанси Smule, обговорення.

14.00 – 15.00


15.00 – 16.30


16.30 – 18.00


45
18.05.2020
Понеділок
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Подальше розучування вибраної пісні.

3. Індивідуальна робота з учнями.
14.00 – 15.30


15.30 – 16.30


16.30 – 18.00

46
19.05.2020
Вівторок
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Робота над оновленням платформи Blogger, та інформацією у ньому.

3. Подальше розучування вибраної пісні.

4. Індивідуальна робота з учнями.
13.00 – 13.30


13.30 – 14.30



 14.30 – 16.00


16.00 – 17.00

47
20.05.2020
Середа
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Репетиція пісні та індивідуальна робота з учнями. Запис пісні.

3. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».
Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне узагальнення знань та підбити підсумки навчального року»
15.30 – 16.00


16.00 – 17.30


 17.30 – 18.00



18.00 – 19.30

48
21.05.2020
Четвер
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Викладання пісні на інтернет платформах.

3. Робота над оновленням платформи Blogger, та інформацією у ньому.

4. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».

5. Індивідуальна робота з учнями, обговорення результату.

9.00 – 10.00


10.00 – 10.30


10.30 – 11.30



11.30 – 12.30




12.30 – 13.00

49
22.05.2020
П'ятниця
1. Робота з документацією. Методична робота.

2. Самоосвіта:
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок».

3. Робота над оновленням платформи Blogger, та інформацією у ньому.
13.00 – 14.00


14.00 – 15.00




15.00 – 17.00


                                                          




Немає коментарів:

Дописати коментар